Bikbok



Bra jobbat bikbok! (Aneta köpte dom svarta solglasögonen, om jag inte ser fel)



Buh, ni anar inte hur trött jag är! Imorgon bitti ger jag mig iväg till gbostäder för att skriva på lite papper, så att jag får jobba på gbg kalaset. Det blir nog awesome!
Ska kanske passa på att fixa bankkontot också så jag får min lööön, sen blir det ännu mer shopping. Jag vet att jag inte "får" shoppa mer, men gaah vem bryr sig egentligen.....hittar ändå inte dom kläder jag behöver i den högen :P

Fick spotify kontot av micke, han e som janne. Man vill döda honom men samtidigt så älskar man honom också....hahah sån känsla får vi när vi ser Jan-ERIK! BÖÖÖÖÖÖÖG! men nej det e ändå synd om honom...

Ha det gött vetja!

Kommentarer
Postat av: Sandra

! hur gick du jobbet på göteborgskalaset? Finns det en plats kvar till mig tror du? (a)

2009-04-06 @ 00:20:19
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0